Hendaklah kamu memakai wangi-wangian ISTIGHFAR supaya bau-bauan DOSA tidak membuka keaiban kamu....

السلام عليكم ورحمة الله

السلام عليكم ورحمة الله

Saturday 23 April 2011

Stock Pati Perfume 3ML untuk akhir bulan 6 (terhad 100 botol sahaja)




Untuk stock akhir bulan 6 ini juga,saya juga menyediakan pati minyak wangi
(asli tanpa kandungan alkohol)
sebotol murah aje..kalau kedai-kedai biasa mungkin RM10,tapi saya hanya menjualnya dengan harga yang lebih mesra pelanggan,hanya RM7 sahaje...^_^
Cepat-cepat,stock terhad untuk 100botol sahaja...
RUGI WOOOO KALAU TAK BELI~!! (^^,)
untuk melihat contoh pati itu,sila rujuk gambar di bawah ini :















dan saya juga membekal pati minyak wangi bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar persendirian..dengan 100 jenama(insyaAllah) perfume antarabangsa..
jenamanya seperti berikut :

perempuan....
1.Escape, Calvin Klein
2.Pleasure, Estee Lauder
3.Apple Blossom, Body Shop
4.Cool Water for Women, Davidoff
5. Eternity for Women, Calvin Klein
6. Envy, Gucci
7. Intense, Hugo Boss
8. Sunflower, Elizabeth Arden
9.Women Boss, Hugo Boss
10.CK Be, Calvin Klein
11.Hugo Boss, Femme
12.Burberry Weekend
13.Nina Ricci,Love in Paris
14.Britney Spears,Fantasy
15.Euphoria Women
dan pelbagai lagi......

lelaki.....
1.Blue Jeans, Versace
2.CK One, Calvin Klein
3. Eternity, Calvin Klein
4. Polo Sport, Ralph Lauren
5. Burberry Touch men
6. Issey Miyaki, Issey Miyaki
7. Hugo Men, Hugo Boss
8.Pour Homme, Paco Rabbane
9.Boss Signature, Hugo Boss
10.Tuscany per Uomo, Aramis
11.Dunhill Desire Blue/Red
12.Giorgio Armani,Acqua di Gio
13.Armani Code,Summer,Summer Mania
14.Bvlgaria Pour Homme
15.Davidoff,Silver Shadow
dan pelbagai lagi..............

untuk sebotol pati perfume 3ML : RM7
untuk sebotol  pati perfume 5ML : RM 12
untuk sebotol pati perfume 8ML :RM18

hanya untuk belian 48 botol ke bawah sahaja..!

DAN 
untuk belian melebihi 48 botol ke atas,saya akan bagi diskaun RM2 untuk setiap botol...
amacam??murahkan??berminat tak??anda boleh menjadi pengedar perfume secara persendirian @ anda juga boleh membuka kedai perfume sendiri...!! 
 KALAU LEPASKAN PELUANG YANG SAYA BAGI NI,RUGI WOOO~~!!

DAN
perhatian juga untuk sesiapa yang berminat untuk menjadi pemborong pati perfume dalam jumlah yang banyak,saya juga menyediakan pati perfume dari 250ML/500ML/1000ML
dengan harga yang berpatutan...bagi sesiapa yang berminat,bolehlah menghubungi saya terus ke talian +20115012925@tinggalkan saja komen anda di blog ini..syukran,wassalam..


gambar pati perfume di kilang



1 comment:

  1. assalamualaikum tuan...boleh saya dapatkan senarai penuh pati perfume...terima kasih tuan.

    ReplyDelete